kort blev till långt

amen tjenis alla med penis½ nä fan vad okul. Hej alla :)

Ska precis gå o lägga mig men sen kom jag på att jag inte uppdaterat, så ah, jag gör ett snabbt kort litet och möjligtvis något tråkigt inlägg dårå :)

Jobbat idag as usual, och ah, tiden har gått snabbt. Vid slutet av dagen hade jag 6 sms som låg o väntade på mig, OMG so not everyday on that one!! har kanske smsat 15 gånger under tiden i norge liksom hahah. så det var KJEMPEGÖY. Kände mig som gamla sms-jag igen. Eller?
Mötte då iaf upp johanna o kollade efter något o ha på oss på lördag. FEST då ju!! åh så kul det ska bli, verkligen pepp :) vi gick även till Vinmonopolet, vilket är Systembolaget här. Cooooooooolt att vi kan köpa vin själv här (H)(H)(H) men inte starkare än så... så vodkan jag o linda ska ha får david smuggla ut åt oss ;D haha där försvann alltså coolheten lika snabbt som den kom.

Javäl, sen kutade jag iväg till spinning o mötte även upp adamälskling o vi gick hem tsm, men innan dess förbi Arkaden (köpcentret där jag jobbar) o adam fyndade två mössor för 20 kr var. GOSH. Hittade även en läder-rem typ o hänga på byxan, men den lilla jäveln kostade 299:- så då var det tack o hej leverpastej.

Jag har även shoppat loss idag....... ångest!!!!!!!!!!!
kan visa bilder imån kanske :) är iaf en ball lååååång svart genomskinlig tshirt (lång baktill, kort framtill), en virkad vit tshirt, en "indian" tshirt enligt mig oooooooooch, nål och tråd :) haha. Måste laga mina söndriga kläder..;'(

OJ detta inlägg blev ju fan långt. Nu får jag ge mah!

Ha deeeee
(bilder från alla hjärtans dag, SÅ JÄVLA MYSIGT HADE VI DET. och maten blev superbBBBBbbBB!!)









fick en jättefin vit blus av lover :) kommentaren av min jobbarkompis dagen därpå var "kan han köpa kläder också?" med världens mest förälskade tonart och uttryck.. hm. Back off.. Men ja, det kan han :) han kan allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0