fredag

hejsan alla där ute

Idag börjar man inte förnst 14.00, vilket känns riktigt härligt just idag. Jag har tvättat håret o ätit en stor frulle o sitter nu här o behöver inte stressa ett skit. Adam frågade innan han drog till jobbet, vad jag skull fylla ut tiden med. Liksom, hallå? no problem dude.
Sket i spinningen imorse 10.00. Hade inte taggat redo, o inte i igårkväll heller, trots det gick jag, o därför blev det inget bra pass. Så då är det lika bra o skita i de, så man istället kan göra en asgutt pass någon dag senare. Det vill säga, imorgon :) Ledig imorgon <3
Jag har finallllllly fixat eget norskt mobilnr nu med (delat med adam dessa månaderna.. vilket varit slitsamt!!) så nu känner jag mig genast som en ny frälst människa typ haha. Och en säkrare människa. IFALL något hemskt skulle hända på fucking äckligaste gatan här i Stavanger som heter Pedersgatan som typ bara har massa utlänningar o är känd för våldtäkter, så HAR jag iaf en mobil att ringa från.. Puh. Innan har jag alltid sprungit på den gatan :) funderar på om jag ska köpa en liten fick-kniv också.. (till att sticka i benet så överfallaren inte kan springa efter!!) vad hjälper liksom ett larm i stundens hetta??????
Som ni märker är våldtäkter o att bli anfallen den största skräcken i mitt liv he he.

ÄE, nu ska jag tvätta! Ha deeee

bild på stavangers byterminal samt.. Badedammen(?) haha oppsan, minns inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0