fan

ibland känns verkligen allt helt meningslöst, jobbigt, tråkigt, ensamt, händelselöst, hemskt, sorgligt, svårt osv osv osv. Så är det idag något extremt.
Jag vet egentligen inte varför helt exakt till 100. Idag skulle bli en soft ledig dag från jobbet med träning, fika, matlagning, mys och liksom, nytta och njuta av allt bara. Men näe fan. Jag känner mig ensammast i världen o helt misslyckad o hemma i kalmar fyller min storebror 21 år och familjen ska fira honom med middag ikväll o ha det trevligt. Jävla norge. Jävla fittnorge rent ut sagt.
Jag skulle kunna fika, klippa mig, lämna ut cvn för extraknäckande, handla osv. men jag vill inte göra ett skit, samtidigt som jag får ångest av att inte göra ett skit, har världens klump i bröstet. Idag skulle jag göra nytta men har hittills inte gjort något bra alls för männskligheten!!
Jag behöver komma hem, TA MIG HEM.
Jag har en kris alltså!!!! tycker allt suger.
usch.. :'/



emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0