28 maj var det tänkt!

läste precis på min norge polare johannas blogg att deras slutdatum för denna norge-trippp är 28 maj. FUNNY THING LIKSOM, jag o adam har samma slutdatum ju! osannolikt likzz.... varför det just är 28 maj är för att adam ska på jay-z och kanye west konsert i stockholm den 29onde, o det är ju superviktigt ;) så ah, sen är det tänkt att spendera sommaren hemma juni juli augusti, för att kanske dra tillbaka sen igen. Ifall man då är jobblös, det vill säga. Så det håller jag alla i världens tummar om att jag (o lover) inte är.. omg. Happ, det var väl typ det jag hade på hjärtat, o hjärnan. Och att jag äntligen tränat idag igen, blev spinning och bodypump. Fan jag har blivit svagare i ben o rumpa lustigt nog, sen t.ex. i sommras. WHY GOD. Knappt rättvist. AJA! HA REEEEEE !

Kommentarer
Postat av: johanna pytt i panna

WOHO 28:de is thö shit! har ni bokat? det har vi! gört. vi kollade ena dagen, och gick in igen dagen efter och de hade höjt med 100kr! de höjer typ för varje dag! så bokaboka:D

2012-02-02 @ 17:13:58
URL: http://skoldenklint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0