1 timme & 50 minuter!

åh herreman. Idag har jag suttit o trampat på en spinningcykel i tamejfan, 1 timme och 50 minuter, NONSTOP!
det är ju helt sjukt. Att jag inte är trött som ett as nu liksom?
närå fan! relativt pigg. Däremot kissenödig som få :)
Hursomhaver, först var det 40 min. spinning imorse vid 09.00. Och sen vid 17.30 spinnade jag i hela fucking 70 minuter. Deeeeet kan jag väl faktiskt dock erkänna, inte var det roligaste där i slutet, just för att jag är relativt rastlös o där i slutet kände jag ba näe, nu är det inte ens kul längre. Näe nu är ingen musik pepp längre. Näe nu irriteras jag av ledarens röst, osv hehe. Men nu är det iaf done! been there done that så att säga, och det känns riktigt bra! Glömde packa upp träningsväskan förut när jag kom hem för jag sprang direkt in i köket o gjorde mat.
Så nu, några timmar senare, var det dem lökigaste snusk-kläder jag någonsin plockat upp från en väska.
Dem är bokstavligen talat lika blöta som om dem vore doppade i en sjö liksom.
Jävla snuskfia typ hehe Faaaaaast, svett är ju bevis på att man kör hårt, så hade jag tränat utan att svettats, hade det ju varit f.a.i.l.
Som man ser vissa tjejer göra liksom. Gå omkring sminkade som fan (dock har jag med smink ifall jag t.ex. kommer från jobbet direkt) o typ kör en repition på någon jäkla maskin och sen går o bättrar på sminket typ?! what the fucking fuck, DRA! ni tar upp plats.

Nu kom adam hem från hans grabb-poker-kväll! så ah, jag ska krypa ner med honom nu.
Imorgon jobbar jag 09.30-16.00, sen träning 16.40, sen heeeeem o käka. Så då uppdaterar jag igen, ifall ni bryr er..

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0