Puh

Så var man hemma helt nyduschad, färdig-äten och har precis andats ut. phjuw
Jag vet inte vad det är med mig men jag har börjat känna mig så yr, illamående och svag typ. Reser jag mig för fort så gungar allt och jag tappar synen några sekunder. Känner mig även helt slut så fort jag slappnar av efter tex en jobbdag och orkar knappt röra mig. Sjukt obehagligt.
Kände mig som en trött strandad säl när jag la mig i sängen innan träningen förut.

Snart kommer iallafall Adam hem från hans benpass på gymet, o sen kommer Johanna, David o Emil för nu var det klippningsdags igen. Jag agerar Norge-frisör jag så fingerfärdigheten ska stanna kvar :) men no problem, det är som att cykla. Har man en gång lärt sig det så sitter de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0