ny kille i kollektivet

fan har jag glömt berätta om att en ny kille flyttat in? tror de asså.. tror bara jag la en liten twitterupdate om det.
Men iallafall. En ny kille har alltså flyttat in.
Han heter Wing, inte Wayne hehe.. trodde fel namn i några dagar.
Han är en PT från north irland, ASBALLT?! så nu har han o jag bokat in två PT-timmar, tisdag och lördag :D wah! så grymt laddad är jag, ska verkligen bli K to the U to the L!

Kom förövrigt hem från gymet för ett tag sedan och sen dess har vi käkat lunch, och storstädat hela lägenheten. Hunnit bråka lite med det norska miffot också.
Nu ska jag löka vidare.. det är nämligen det jag gör nu. Lökar i soffan framför LA ink.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Vart har du köpt blusen? Sjukt fin, och prislappen? ;)

2012-04-15 @ 19:39:54
Postat av: Sofie

Tack ska du ha! :) den köpte jag på...... vila? Tror jag. Var i vintras så minns inte exakt, men tror den låg på 299:-

2012-04-15 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0