Nu mår man

Ja det JAG! Sitter på balkongen o steker. Steker fejjan iallafall :) utan braller kan jag inte sitta för jag känner faktiskt ett ansvar att skydda Norge mot mina vinter-håriga ben som ännu har pälsen på. Vill inte bli utslängd riktigt ännu. Tröjan behåller jag också på pga brist på ork att gå in o sätta på mig bh under tjocktröjan. Så jag svettas heldre.
Tyvärr är jag en rastlös o stressad person, så trots hur skönt det är, har jag som mål att klara av att sitta här en kvart. Dvs tills klockan ringer, då är brödet klart!
Senare idag blir det spinning och ben. Har haft en ganska så lugn träningsperiod en vecka nu ungefär. Har känt mig väldigt sliten faktiskt så tror det behövdes. Men nu får det börja bli lite allvar igen. Så man inte blir bortskämd ;)

Igårkväll efter jobbet gick jag Johanna o Linda en riktigt liten runda haha och satte oss istället vid en bänk i en assöt liten park vid en av alla miljontalskyrkor som finns här. St. Johannes hette denna vettni. Snackade om våra påskplaner. Här är dem :D
Fredag: hotellfrukost allesammans
På Clarion hotel!
Träna efter.
Lördag: träna, göra oss påskfina för att klockan 17.00 ses hemma hos dem och börja laga påskbord :) ska bli riktigt trevligt alltså!
Ska köpa vin också. Här slår man te på stort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0