NÖJD

träningen med Wing gick apbra! gud så nöjd jag är :)
han sa tillomed att jag är FIT och därmed gjorde tyngre övningar till mig som han inte ens ger många andra. Det gick in i hjärtat på mig.
Just för att det betyder att jag numera tränar på ett sunt sätt och mår bra på ett hälsosamt sätt liksom, och inte längre är i någon krisnivå där jag överkonsumerar träning eller underäter eller gör massa andra dumheter.
Utan jag är helt enkelt en något klokare person numera. Det gjorde mig därför väldigt glad, när han sa att jag är fit. Det hade man nämligen inte kunnat säga innan, då skulle man sagt övertränad, nedbryten, svulten osv.

Iallafall så mötte jag nyss Adam o Sam påväg ner till stan, o det var ju passande att det är livemusik och typ marknad osv nere på stan just idag. Till Sams ära liksom hehe. Jag ska väl också bege mig ner mot stan snart kanske, om jag orkar.. är relativt slut hihi..
Ikväll kommer johanna över och ah, antingen "festar vi te att", eller så umgås vi bara. Något har man ju iaf lust att hitta på, på sin lediga lördag.

puss på er!!!!!!!!!!!!


en till bild från vår tvätt-torkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0