Måndag

Imorgon är sista lediga dagen på denna påskledighet.. Det suger ju. Något enormt! Känns typ som att jag går i skolan igen o lovet är slut ehe.
Men jag har haft riktigt bra dagar så jag får vara nöjd.
Igår åt vi nämligen resterna av påskmiddagen hos Johanna David Linda Tor och såg skräckfilm. Vi testade även nya Ben&jerry Oh, My ApplePie. Helt klart god, men lite under förväntningarna.
Och ah, i lördags åt vi den riktiga påskmiddagen då. Det var verkligen supertrevligt :) vi hade gjort iordning ett buffébord (eller "gående bord", som Johanna säger) och allt var så himla fint. Har tyvärr inga egna bilder så jag har tänkt o sno av johannas blogg sen hehe... När jag lnte bloggar från mobilen dvs.
Aja, nu ska jag se BB och äta frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0