Lördag for the win

Är leeeedig. Prisa Gud!
Men hade det inte blivit ändringar i sista hopplösa sekund, så hade jag däremot jobbat imorgon, söndag, med att rensa glitters smockfulla lager.
Så som sagt, GOD IS GOOD.

Igår kom Sam hit som jag nämnde. Naw, min gubbegos var så glad haha han får leka med sin polare liksom hihi. Så sen jag lämnade dem vid 13.45, tills jag kom hem vid 20.30, var dem tamejtusan FNITTERS haha. Dem spelade Playstation o gjorde hemlagad pizza osv.
Själv somnade jag tillslut i soffan.
Och vaknade nu i sängen hehe..
How did i get here!

Jaja, nu ska jag piggna till lite o sen träna med PT-Wing igen. Fan, mådde verkligen piss igår på jobbet, snurrig, svimfärdig, varm som fan, ont i magen o blabla. Så hade nog smartast nog vilat idag..... Får se hur det blir.

Och här bjuder jag slutligen på en lite halvkul bild där vi torkade alla kläderna efter tvättningen, på just galgar på alla häng-möjliga-ställen vi kunde komma på. Detta var när norsken precis hade tagit "hans" tvättställning och sa "sofie får inte använde den för hon skrev skit om mig på sin blogg". Oh yes Indeed att jag gjorde, jag är en ärlig person som står för mina åsikter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0