längtar hem

asså helvetes jävla fan vad jag rent ut sagt bara vill hem just nu.
jag saknar så sjukt mycket alllllting hemma.
det känns som om jag mist allt och alla hemma i mitt "riktiga" liv, för det här jäkla "pause" livet.
fan. alla mina tjejer har skaffat pojkvänner och är nykära och är uppe i sitt liv med lägenhet, jobb, plugg osv.
jag känner mig så efter och utanför som sen måste börja om efter detta här i norge.
när jag kommer hem är det min tur att börja lista ut vafan jag vill göra härnäst och hur jag ska få adam att "stanna med mig". ta mig inte fel, han vill vara med mig. men vi vill olika saker. han verkar älska norge.. jag verkar göra motsatsen förtillfället jag. han vill alltså tillbaka. det vill alltså fan inte jag. osv.
jag hoppas verkligen så innerligt jävla mycket att jag har kvar alla mina vänner där hemma och att jag inte är bortglömd och utbytt och kommer vara så sjukt ensam sen.
för som jag känner just nu, så har det ju knappt varit värt att mista så mycket tid med mina nära och kära, för att man är pengarkåt typ?
men visst har denna resa gett mig erfarenhet här i livet också.. men näe, jag längtar hem :(
usch. gråter snart. har en sådan tung ångest känsla i bröstet.
hoppas att bion ikväll får mig på gladare humör och med mindre tryck mot bröstet. men i doubt it.

behöver mamma.

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Älskade lilla syster. Kom hem, så kommer vi ta hand om dig.

2012-04-22 @ 14:45:09
Postat av: Syster Lina

Mamma är alltid med DIG även när Du är i Norge...blunda så finns jag hos DIG ,min lillaste snutta.,,härligt att prata med dig idag :-))LOVE din mamma (ha inte ångest, allt löser sig o alla väntar på dej hemma, kompisar o familj..)det förstår du väl?!!

2012-04-22 @ 23:40:30
Postat av: Soffa

Du är absolut inte bortglömd gumman och absolut inte utbytt, så får du inte tänka <3 saknar dig sååå!

2012-04-24 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0