långfredag

kom hem från en långpromenad för ett tag sen för jag pallade fan inte gymet idag, adam fick gå själv.. Sparar på krutet tills imorgon istället.
Nu har jag ätit en något sen lunch.
Det blev äggöra, kyckling, broccoli, keso och 4 små sesamknäcke med smör. Nu mår man ;D
däremot mår nog inte människorna på "Lyxfällan". Vilka sitsar dem sätter sig i va.

Påsken till ära har jag fått en vacker röd finne på kinden. Så nu matchar jag påskens färgglada tema.
Vi struntade i hotellfrukosten jag och adam imorse, som dem andra kalmariterna skulle på. Vi var helt enkelt för trötta för att käka frulle vid halv 9 och för sparsamma för att lägga 170:- hehe(a)
men nu längtar vi desto (?) mer till påskmiddagen imorgon, JAAAAAAAAAAA! ska bli asmys.

Nu tänkte jag önska er en fortsatt bra långfredag.
Ha deee :)



fint ute idag vare. Båt båt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0