hejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhej alla.
Idag har jag gått igenom ett big life-changing-moment. Mer om det senare. Drar med flit ut på tiden lite just för att jag är en liten djävul..

Eftersom jag är ledig idag hade jag planerat att gå o köpa jäst nu snart, föööör aaaatt.... BAKA! så det är överraskningsklart tills adam kommer hem! hade inte jag varit asschyst då eller vad? jo.

Fan förresten att jag inte tog någon "outfit-bild" igår. Jag var rätt tufft uppiffad. Hade svart cool klänning/oversized tröja med leggings och sen nya jeansjackan på det. "vita" converse och ett rosa hårband. Men hann liksom inte komma på tanken att fota innan jobbet, och på jobbet var det kaos med folk så det blev inte av då heller. Mår skit över detta.

Men jag bjuder iaf på bildbevis på hur dyrt det är i norge för exakt allt. Så inget påskägg för oss inte!! :(


Kommentarer
Postat av: johanna

men heter man johanna letar man upp de billiga guldklimparna ;)

7,90 hg på stora ica och 6,90 hg på europris :) se där du!

2012-04-03 @ 21:15:04
URL: http://skoldenklint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0