GOD PÅSKE vs. GLAD PÅSK!

hejhejhejhejhej
gillade den inledningsfrasen starkt.
Fan från o med idag är det långhelg!!!!! tack påsken!! får även betalt trots ledigheten, awsome!!
Förövrigt tycker jag "god påske" är rätt sött sagt, men föredrar vårt svenska Glad påsk! <3 he he.
Moving on.

Idag när jag kom till jobbet imorse såg jag ett litet paket, jag tänkte oh! spännande. Vem kan det vara till måntro?
jo, "til sofie". Liksom mig!! jag blev asglad där på morgonkvisten hehe, och slet upp det i ett nafs.
Jag hade nämligen bäst snittköp i mars månad och fick därför detta som en liten belöning. Känner mig alltså både glad, och GRYM på mitt jobb som serviceinriktad & säljare! hehe :) faktiskt.
Det är ansträngande att jobba i butik. Du måste alltid ha humöret på topp även fast du kanske har asont i huvudet, är hungrig, dålig i magen, kissenödig som fan osv. haha. Du ska även Vilja hjälpa, Kunna hjälpa, hälsa på alla som kommer in, fråga om de behöver hjälp, pressa på till merköp, vara stresstålig som fan, trevlig som fan. OSV. Tar ju aldrig slut. Dessutom jobbigt att stå upp hela dagarna. Den lilla halvtimmen man får sitta ner under lunchen är ju; Gudomlig.





Alltså en charmig bodyscrub-tub, vanilj-handkräm, vanilj-bodybutter & ett Isadora nagellack. Tusen takk Helene!

Efter jobbet tränade jag. Mötte upp Adam & Tor, handlade, gick hem o lämnade matkassarna (affärerna har nämligen stängt nu torsdag-fredag pga påsken), gick vidare till johanna & david, gick till rema1000, handlade inför påskmiddagen vi ska ha på lördag, räknade ut att det blev 78kr/ var. HAHA! skrattretande billigt för allt som vi köpte! Är därmed ännu mer pepp på lördag nu. Tillomed pepp inför att dricka vin. Jag som hatar vin :D

Godnatt nu på er alla främlingar/nära o kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0