Fyfan

Vad kasst jag mår. Vet inte hur en laktosintolerant person skulle beskriva sin magsmärta? Men just nu tror jag faktiskt jag är laktos Jag med.
Jag har så j.ä.v.l.a. Ont i magen alltså. Känns som att magsäcken inte pallar längre o jag går ihopvikt. Det kommer som ett sug o typ sticker i magen. Usch. Tredje dagen nu så fort jag äter något. Jag kunde knappt äta igår pga detta maghelvetet. Jag är helt svullen också. Känner mig asfet. Jobbade såklart trots detta. Jag ser nämligen mig själv som en sorts stålkvinna som alltid måste ställa upp o aldrig "på riktigt" mår dåligt. Jag brukar tänka att ooom jag tex går hem från jobbet o jag sen mår bättre, ja då kommer jag ångra mig o de kommer kännas onödigt.

IallafalI, sen igår fick jag hur ont som helst i nacken också. Kunde inte vrida åt höger/vänster. Jag nojade sönder. Trodde seriöst jag skulle bli förlamad. Värken gick från svanskotan enda upp i nacken och hela huvudet.
Somnade av utmattning i soffan 4 timmar.
Och idag efter frukosten blev magen likadan. Jävla fan :'( jag pallar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0