"äntligen måndag"

åh, fått en kommentar av mamma för första gången nånsin här på bloggen. Wie :') tack mor min. <3
(du vet ju nu att det är ett hjärta, o inte en rumpa hihi, eller om det var pappa som trodde det..hm. jo tusan, det var pappa.)

jag kollar BB. Redan läst på twitter att Hulda åker ut, så spänningen är ju borta hehe, men ändå något jag måste se. Hemskt o erkänna att jag är besatt av detta årets BB.
Aldrig kollat innan nämligen, iallafall inte följt det varje dag liksom.
Var ute och gick innan. Var tvungen o få igång magen haha.
och jajamen, Den är igång(Y)

Förresten så är jag väldigt less över lag atm. På detta livet. Längtar hem efter mitt riktiga liv. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Inte för att det är så mycket mer spännande, men det är ändå ett liv MED min familj och vänner och hund och bil och gym och stad och rum och och och och.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0