växjö!

hey people :)
utgången igår var hur kul som helst med mina fina. Vi var alla taggade till max och jag skrattade åt aalllllting kändes det som, just för att jag var så lyrisk över att ens vara allesammans igen tror jag haha, (var ett tag sedan som vi allesammans umgicks med andra ord ;)
På Greys.. (?huh is that right?) var det bara fula människor. Jag minns just en som var lite extra ful. Han var tunnhårig och småfet. Han följde efter tilda på dansgolvet för han hade väl tydligen fått för sig att dem verkligen skulle dansa. Men tilda ansåg annat :( så hon klämde och tryckte och kämpade för att ta sig in mellan Dj båset och en pelare. Lyckades! tittade bakåt med en spion-blick, trippade vidare bakom baren och kom fram på andra sidan, allt för att rädda sig själv. Det.Var.Så.Grymt.Kul. HAHA tyckte iaf jag som utomstående som såg allting och hade skadeglädjen på :D hahah..
Happ.. vad mer för askul hände? Jo. Soffa försvann, Tilda försvann, Jag och Anna tog emot Beccas aggro-attack, vår taxi körde iväg utan soffa så anna kastade sig ur så soffa skulle slippa vara ensam, DÅ säger tilda "fan var det anna som hoppade ur? det skulle vart becca.."
det lät så satans elakt haha, men det var icke elakt menat så :) no worries.
Vi stötte sedan på en äcklig random jävla man som frågade om vi hade tändare och jag ba "näe, tyvärr :/", och vad tror ni inte han svarar då? istället för "okej, tack ändå" som vore normalast. Neeeee, han stannar istället upp och kollar helt mysko på oss och säger "jaså..är det säkert?.." BA HJÄLP! JA! SPRING!

(älskar btw nya appen jag upptäckt heheheheh ni kanske märkt? wie!)




ahapp.. aja jag tog väl en bild dårå på detta smålustiga ögonblick.


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Hej, hur blir det med Norge? När flyttar du och vad ska ni göra där?:) vad är det för app? Jättefina bilder! Bra blogg!

2011-09-25 @ 13:07:59
Postat av: Anonym

grace*

2011-09-25 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0