svar & dagen

Anonym: Å vart har du köpt jackan? Varför skriver du inte inköpsställen? För att du är "rädd" att alla andra köper?
Kommer du uppdatera mkt från Norge?
Love your blogg! Kram

svar: haha "rädd". ja jo, livrädd.. nej men jag har helt enkelt inte tänkt på att göra det, eftersom ni andra lär stöta på plaggen ute på stan iaf, med tanke på att vi bara har typ 5 affärer där allllla handlar. Men ah, jackan och kavajen är från H&M :) (fick en annan fråga om var kavajen var ifrån).
Och om jag kommer uppdatera från Norge vet jag inte, svårt o säga ännu liksom. Vet inte hur det blir med internet osv.
Tack ska du ha :) synd att du inte skrev vem du var bara.. hihi


                                                                                                                   

Idag har jag gjort massa framsteg och fått massa cred för det. Känns kul och bra :)
Har även varit på RUSTA igen hehe med mamma och adam för mamma fick för sig att hon skulle köpa ett löpband.
Hon kunde nämligen "inte spendera ännu en vinter sittandes på arslet". Så ah, nu har vi ett löpband, en motionscykel, en crosstrainer, en helkroppsmaskin, lårmaskin, pilatesmatta, skivstång och vikter, hantlar, abtronics och ah... en jääävla massa. Ett hemmagym satt säga.
Men atm har mor min så ont i lederna så hon kan inte riktigt använda det ännu... så jag ska inviga det imorgon hehe ;)
Happ vad mer har hänt denna dag... tränat. Gick jättebra! sprang fort som vinden och kände till o med att jag kunde springa snabbare meeeen, jag kände att det började se lite kul ut, benen gick liksom VROM verkligen.. Så nöjde mig.



IMORGON ska iaf jag till växjö för att festa med mina fina tjejer, ÅH VAD KUL DET SKA BLI :) längtar verkligen. Inte festat eller druckit en enda droppe alkohol sedan jag kom hem från Napa. Så nu är jag LADDAD hehe. Ska även bli sjukt skönt att slippa träffa på alla kalmar-cp-tjejer ute!!! :)


så, två bilder också som kompensatíon till den långa, kanske ointressanta, texten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0