spinning, arg mamma & fuckade ögon

de har fått in pulsband till spinningen på malkars nu, najs! har saknat det. De hade de på nordic när jag var där o sen när jag bytte till malkars o de inte hade det ba; ahapp. besvikelse. MEN NU SÅ :D
hade tydligen bra resultat osådära också.. wie! men faakk, vad det var hard.se idag.

såååååå... vad gör alla ikväll då? har askul? :) inte jag. Mamma är sur pga att simon inte hörde av sig angående att tåget är försenat, så nu står pappa nere på stationen o väntar i onödan. Och då helt plötsligt så äre ungAR i plural som inte respekterar sina föräldrar. JAHA? mitt fel också då alltså. Jo men det är ju normalt :) brukar bli så, att det är alla ungarnas fel o alla barnen som är dumma när en av oss gör nåt knas.. (Y)


nina jag o fannybanny. ÅH VAD BRUN JAG VAR!! lackar på att jag flagnat bort hela jävla alltet..
och inte kan jag sola solarie heller för mina ögon har blivit skadade på hornhinnan pga ljuskänslighet HAHA. Var ju först i Nice och sen solade jag solarie dåja, sen Napa och sen solarie en gång till. Och då ba BAM. Fuckade mina ögon ur och jag går nu på salva i två veckor, tre gånger dagligen :D LOVE LIFE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0