RUSTA!

oj vad många besökare jag har atm, vad kul! hej på er : ) hihi.



Jag sitter här helt redo för att spendera en dag på Rusta<3 med mammsen, vi ska köpa grejer som man gärna inte lägger pengar på så som t.ex. tandkräm, balsam, aceton, tops osv. ni vet, småskit.
Ska även klippa min kusin pontus i eftermiddag, som för övrigt är hur gullig som helst när han ringer o låter exakt som min storebror simon i röst o tonläge (BAS), uttryck, charm, humor osv. även samma anledning.. "kan du klippa mig?(a) tänkte vi kunde umgås lite innan du drar.."  ah visst ;)
What else?.. nja, träning ikväll sen ba! hade kanske planer på att hänka soffa & becca till Annispannis i Växjö och festa.. men det är sånt som kräver lite tankegympa innan hehe.

PUSS PÅ ER!!

synd förresten att jag inte har nån bild att visa på mig själv idag (ingen cam på mammas dator), jag är nämligen assöt idag, verkligen fått till det!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0