rebecca!!

jävla rebecca nilsson (JA du hörde, REBECCA! för nu är jag arg hehe). Du lägger ut stördaste sjukaste fulaste fittbilden verkligen när du hunnit göra "the classic pussmun" och nina skrattar på ett gulligt normalt sätt, medans JAG inte hunnit reagera och skrattar som en jävla quasimodo pga den där tuppsatan som skrek "grabbarna gruuuuuuus" kl 7 på morgonen när vi var i napa!!! fan asså ;)

ohwelll.. nu när lite aggressationer är ute ur mitt system, kan jag meddela att det är fett svårt o hitta lägenhet i norge. Eller inte svårt egentligen kanske, men det är ju värsta chansnings-spelet. Gotta go there sooon och kolla in med egna ögon tror jag. Vågar aldrig lita på bilder oså.. ehe.
Ska kolla vidare nu!
ha en bra dag så länge!


me and loKTa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0