MYYYYYYS HUND & kläder

haha asså, jag måste få dela med mig om min hunds sköna soff-liggar-postions-beslut på mig ikväll.
Hans hals, mot min hals. JAG tvingades ligga o kolla in i väggen, medans han verkade anse att HAN mer förtjänade att ligga och kolla ut mot tvn och mamma och pappa.
Jag tänkte först "nae.. this isn't right". Men sen tänkte jag, jofan :) han kan få bli (mer) bortskämd nu innan vi drar till oslo på måndag. Så han fick lite 70% choklad också. (OCH NEJ, hundar dör inte pang bom av det. Då hade han dött för länge sen då han åt upp en hel plåt av mammas bakta brownies en gång i tiden.)
Han är dessutom jävligt speciell denna hund. Han nekar goda grejer som köttbullar, korv osv.
men säger high five till makrillsåsen och champinjon-stuvning????? whats up with that?! :)



Jag passar samtidigt på att visa vad jag köpte för fint på stan igår.
SÄMSTA bilderna dock hahaha skäms ju nästan över hur lite jag bryr mig om "måste.ha.fina.värsta.media.bilderna."


vit randig-i-tyget tröja med guldknappar på axlarna, skinnjacka med mysfodrall innuti och en blåååå kavaj. (17onde kavajen nu då)


transparant blus med små birdies på (sjukt ful på bilden haha, men sjukt söt i verkliga livet :) och ett vitt linne som jag vet att minst 3 andra har i min kompiskrets. men whatever..

happ, nu ska jag sluta skriva för ikväll. Ska istället gå o nana ensam i min stora säng. Om inte man lyckas flirta ner sig sigge det vill säga.. ;D;D;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vart har du köpt jackan? Varför skriver du inte inköpsställen? För att du är "rädd" att alla andra köper?

Kommer du uppdatera mkt från Norge?

Love your blogg! Kram

2011-09-22 @ 08:30:10
Postat av: Anonym

vart kommer kavajen ifrån?:)

2011-09-22 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0