HERRÅ!

så sjukt underbart!! kan lämna kalmar bara sådär nu om jag vill.
En norsk frisör ringde mig, sa att hon hemskt gärna vill att jag ska börja jobba på en av deras salonger (de har 4 st i samma frisörkedja) och att de skulle maila om lägenheter som finns i området så jag har nära till dem!
de kunde även fixa lagerjobb åt adam?! jag menar hallå? detta låter nästan för enkelt.. Bra saker händer liksom inte mig i vanliga fall, he he.
Jag sitter iaf och väntar spänt på meeeejlet nu, för att sedan boka nästa flyg ner och kolla läget liksom!
ÅH :D :D :D
fan vad jag är redo :o häromdagen när jag o adam gick i stan här i kalmar liksom, så var det så sjukt äckligt dött att jag fick dödsångest. Jag kände bara herrejävlagud, jag kommer dö här utan att ha upplevt ett skit.
men nehepp sörru, jag kan fanimej leva ett tag till nu ass!!!!!

HERRÅ!

Kommentarer
Postat av: anna

är det Almdals frisör ? Jag ska dit idag och den är i stavanger:)

2012-02-27 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0