- - - - - - - -

-vi har 5 tvätthögar på g mamma o jag
-min resväska ligger på mitt vardagsrumsgolv
-och potentiella kläder att ta med runt om (på golvet)
-jag har mejlat om en lägenhetsvisning som vi vill kolla på ooooonsdag...
-...när vi ändå är hos min kusin erik i Oslo, Grunnerlokka, Sofienberg (som gjort för mig ju, sofie, sofienberg..? hajjar?)
-jag har hittat ett bra o billigt gym som jag ska kolla in när jag kommer dit
-jag ska beställa en vinterjacka nu, kul hehe
-och även flygbiljett
-ska sen fira lilla fajmoj som fyller år idag!
-sola, jag är en blekfisgris
-träna
sen antar jag att det är sovdags typ. Allt tar ju längre tid än man tror!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0