ja herregud..

jag blir riktigt ledsen när jag tänker och ser tillbaka på alla dem åren som jag sett mig själv större än vad som är acceptabelt. Jag har uteslutit så himla mycket bara för att jag tänkt "nej, det gör det bara värre" blabla. 
Men fan, på dessa bilderna ser jag NU att jag inte alls var stor och att jag inte alls hade behövt skämmas över att gå på stranden på Cypern looking like that.
Det är så satans synd att man alltid ska förstå allting i efterhand, efter att man redan mått skit så himla länge.
Vill så gärna må kanon jämt men det är svårt när jag nu är större än någonsin förr.
Att vi tjejer ska bry oss så satans mycket!!
ska försöka skita i allting nu och bara ha askul dessa baldagar & student. Vad gör lite alkohol exempelvis i längden?
(trots att jag för 3 min. sen skrev att jag inte alls var stor på dessa bilderna, har jag liksom nu redan ändrat åsikt ha ha.. jävla huvud vissa av oss har va?)





Kommentarer
Postat av: ronja

du är så himla fin nu Sofie så jag hoppas dina jobbiga tankar försvinner helt snart så du inser det! för visst är livet roligare när man kan njuta av allt gott och roligt som finns? kämpis på!

2011-06-01 @ 14:46:37
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0