tisdag

holabolla
smällt i mig lunch nu innan jag ska tillbaka till salongen, mm flingor med banana och mjölk<3 det är verkligen något från alla de olika näringsämnena :):):):) eller?

är fullbokad idag så de är ju najs, fick även frågan "varför har du inte frågat om du får vara här i sommar?"
JA VARFÖR HAR JAG INTE DET? jag är ju dum. Jag har bara tagit för givet att det är fullt typ.. hm.

sen så smsar becca STUP I KVARTEN om "vi måste boka resa nu sofie, vi preliminärbokar nu, nu går vi o kollar, komsilomsi" haha lilla gumman liksom, så tagg <3 jag med dock, tro mig. Men det ska ju passa osv med.

aja nu ska jag göra en liten grej o sen är de klipp och slingdags!
puss alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0