skadeglädje gentemot beccas lillebror

Vart ifrån kommer väskan?
den är från H&M men det var den sista minsann : ) hihi fanns däremot en svartvit och en gulblommig!

jaha tjena på er alla, fan vad jag är flitig här bakom tangenterna! PERIODVIS he he.
Sitter iaf här hos becca och har tjattrat och skvallrat hela kvällen så nu vet vi allting om allt.. ;) och så sa hennes lillebror att han skulle ut o gå, jag ba what random? kl. halv 10 liksom, halv mörkt ute. och så BAM, började det regna och blixtra, det var lite kul och sorgligt (A) så snart förväntar jag mig en dygnsur marcus innanför dörrn :D BLIR KUL <3

aja, mindre kul att jag tog mina nya vita converse hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska cykla hem barfota helt ärligt.


bild från valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0