rubrik

ey, varför minskar ni mina små läsare?.. (har jag förolämpat nån av er LR?) neeeeeeeee. så komsi : )

fan vad jag längtar till torsdag nu alltså, för då har vi egen hårvård i skolan, och då ska min utväxt väck och en kall nyans fram! att vara lite extra fin inför bal & student känns brao:D

tog hem min balklänning idag och provade den med skor och förhoppningsvis den väskan jag vill ha (den sitter iaf som en smäck klänningen, wie! jättenöjd.) så nu är jag rätt redo ändå tror jag.. eller... har ingen bra eller rätt smycken ännu men jag är optimistisk angående att jag finner det i tid HE HE.. he.

har även klippt jacob idag, blev en ny frillis för killens del, kul!
men nu ska jag se klart på desperate housewives och fortsätta undra var i helvete päronen tog vägen för 2 timmar sen? jag borde lära mig lyssna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0