överskattad valborg

gårdagen blev inte direkt som planerat. Ingen vallen och ingen harrys och inge dans och skakaskaka.. bara alkohol, kyla, kineskorv och bums i säng igen? hur kul? Inte askul.
Hos mig innan med becca var iaf roligt, fnitter*ittor var vi minsann. DOCK TRILLADE JAG I TRAPPAN och la mig på golvet och tänkte för mig själv för att överleva smärtan "det går över, det går över.." men fuck and hell no vad det inte gick över-_- idag är min tå fan bruten. Stackars långa tåsatan <3 haha.. Så nu ska den bums ner i säng och vila, japp.
För imorgon är det en ny dag på praktiken! som förövrigt börjar dra mot sitt slut. Väldigt skönt faktiskt, även att jag gillar de. Men nu vill jag ju ut och jobba o tjäna caaaaash och börja leva lite. Och säga fuck kalmar : )

inga bilder här på adams dator då han lagt över dem alla på sin gigantiiiiiska hårddisk och jag är för oteknisk för att.. hitta.. eller så.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0