onsdag

hej! sitter med becca och ser harry potter, den nyaste.. horokrox dit o trollstavar dit. Fan de är så mycke o hålla reda på så jag fattar inte ett skit :D Nu drar Ron t.ex. men jag vettefan varför. Han är arg på Hermione o Potter-stackarn.. Stackars Potter som är så ful liksom : /

Min halsmandel är förresten megasvullen, TOTALLY SWOLLEN liksom. Men bara den ena.. hm. Så jag vetteattan hur innebandyn ska gå imån :( jag som längtat så över påsk o lov o inställda gånger.

OCH så ringde btw GoExcellent mig igår och bad mig komma på intervju på fredag. Rätt kul att dem ringde bara sådär med tanke på att jag skickade cv till dem för fan 6 månader sen typ haha. Dock är ju telefonjobb bland det segaste man kan ha som jobb enligt mig, men det är en tjänst som fortsätter efter sommaren och inte bara uuuunder sommaren, och det är ju en hel del najs.. så länge.
Aja enough about this shit.
Nu ska jag fokusera mer på Potter <3<3<3

här bjussar jag på två fula bilder som jag hittat på beccas dator!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0