grattis mamma på födelsedagen <3

" Sheer Cover, hides all of my imperfections" - OK. haaaaaaaaaatar reklamfilmerna på tvn angående alla satans saker. Smink, träningsredskap, uppblåstbara sängar, dammsugare osv. Och alla reklamnissarna är alltid så stört cpöverdrivna och man vill ju bara slå ihjäl dem.

Iaf, beccas operation (inte så allvarligt som det låter som tur är) har iaf gått bra och hon är redan uppe o springer säger hon hihi, så det blir kanske mys hos tjejen ikväll!
efter att vi firat mamma som fyller år idag : ) grattis VACKRA älskomor!
jag menar, kolla bara in puman som ändå nu är hela 46 år? jag klippte & stylade henne såhär fin igår!



förresten, har jag nämnt förutom på facebook då, att jag fått lite extrajobb på malkars? det har jag iaf och det känns superkul! det hade dessitom varit stört roligt att exempelvis hålla i spinningpass eller något liknande i framtiden, så det hoppas jag på :D (att jag kommer våga he he)
striked a pose.


Kommentarer
Postat av: Mafu

Hejsan har du någon kontaktadress man kan maila dig på?



Mvh Mafu

2011-05-18 @ 12:42:04
URL: http://mafu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0