glad!

lite omväxling idag, varit på Hans&jan på Giraffen ist för Backstage på Baronen!
gud vilken mysig & trevlig salong : ) skulle lätt vilja jobba där alltså. Förstå mig inte fel, jag gillar Backstage också! men denna var så kul med Drop in kunder och alla var så trevliga & jag fick tillomed 50 kr i dricks av en man som blev så nöjd och så sa min "chef"  Jan, "får man verkligen vara sådär duktig som elev : )?"
:D:D:D:D antar att man får de(a)

sen drog jag och Becclo och tränade. Inte världens bästa pass men ändå okej : ) hihi kul att becca var med på gymet igen!!!! var ett bra tag sen! först var hon ju i napa den busen, sen asmega sjuk och sen.. lat? HEHE <3 men nu är hon med mig igen, wiiiie. Dock försvinner hon imån igen ett tag -_- men lycka imorgon älsko-gumman!

aja, what more interesting to tell you guys..
Adam kom just förbi, helt ovetandes! roligt roligt. Han sitter nu i min vit & rosa blommiga morgonrock som han själv frågade efter, hahah
aja, imorgon är de onsdag & en lång dag igen. 08.10-18.00. Yey : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för foundation, och hur sminkar du dig? Du sminkar dig väldigt snyggt :)

2011-05-22 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0