ett svar & söndagens inköp

"Vad har du för foundation, och hur sminkar du dig? Du sminkar dig väldigt snyggt :)"

tack! glad jag blir! : ) här kommer svaret.

1. foundation second skin från maxfactor. Innan smetade jag in hela fejjan men nu tar jag mest runt näsa, på haka & vid pannan liksom. Eftersom vi är så bruna o fina nu people :D

2. puder. Ett ljust & sen lite solpuder på det.

3. vit kajal så man får större ögon! diggar verkligen inte svart kajal, då jag hade det under min fjortis period i lindsdal ha ha.. förknippar det med det nu.

4. ljusljus guld/brun aktig heh, ögonskugga. Lite ljusare inne så det öppnar ögat ännu mer, och sen lite mörkare på globen liksom.

5. mascara.

6. ögonbrynspenna.
Dock har jag färgat mina små bryn nu så de behövs fan inte längre, asskönt. Bara lite form som jag möööjligtvis fyller i nu.

7. rouge.

8. läppsyyyyyl <3
Guds gåva till männskligheten aka mina läppar.

SJÄLVKLART föredrar jag dock bara fokus på ögonen nu när solen är framme hihi

sådär då, nu tänkte jag ist visa mina inköp denna söndag.


två söta klänningar (som knappt syns gentemot sängen ser jag nu hihi men dem är assöta iaf), stilig kuvertväska, finigt skärp & ett par nya converse.
Mamma gjorde ett försök i att tvätta mina dåvarande men ack ack what a big mistake.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån kommer väskan?

2011-05-22 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0