ELLER?

justja, jag har beslutsångest angående jobben i sommar.

Ska man välja ett jobb där man slipper räkna timmarna för det är faktiskt kul,
alltid har o göra,
innehåller en del stress men när jag slutat för dagen så finns det inte så mycket o göra hihi.. tills jobbet nästa dag igen.
Och det innebär att jag inte kommer vara i kalmar så mycket. Men det är ju bara EN sommar liksom, big deal egentligen. Kan ju vara skönt att slippa BLÅSTA kalmar.
Men det blir samtidigt mindre tid med min adde o mindre ex. gymtimmar med becca som we love

ELLER
Sitta och räkna timmarna för att få dagen att gå,
vara en pain in the ass som folk egentligen helst vill lägga på luren på,
ha tidspress och prestationsångest he he
vara kvar i kalmar som vanligt och därmed kunna fortsätta med sociala småsaker som krögers en kväll osv, vilket blir svårare om jag tar restaurang-jobbet.

jag tjänar ungefär lika mycke på båda, men man har ju +provision på kalmarjobbet.

omg jag kommer fundera mig galen över detta!?


aja, på fredag blir det sthlm med family+ respektive och jag längtar sönder : ) ska fan hitta studentklänning+ skor först o främst!!

Kommentarer
Postat av: Becca

ta kalmarjobbet!!!!

och vad hände med "jag ringer dig snart"?! gullefia

2011-05-09 @ 20:15:15
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0