bruno mars

ser mina dos studentklänningar liggandes i soffan varje dag, för att jag ska kunna välja mellan dem.
Men nu är de bara 24 dagar kvar som de kommer ligga där, he he. Men färre skoldagar som tur är.
MÅTTE DET GÅ FORT.

och satan vad snygg han bruno mars är, ser jag nu på mtv! när han sjunger att jag är beautiful just the way i are, och när han ser mitt ansikte är det ingenting han vill ändra. KÄNNS BRA.


för övrigt är min klass & andra klassen påväg upp till sthlm nu för att gå på stan, se loréal & goldwell presentationer & bara umgås. Detta hade såklart varit en rolig grej, men jag känner att bal & student som som sagt så snart är här, blir lika kul det! Nu när jag ändå inte var så sugen.
SÅ jag behöver höra någon säga till mig att jag valde rätt????????!
och just ja, någon mafu? kommenterade o undrade om jag hade någon mail man kunde kontakta mig på, men ne, tyvärr :) facebook (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0