ahapp

utväxt borta. skönt.
ingen balväska fixad. oskönt. Så IMORGON gäller de!!!!!!!!!!!!!!!! asså annars är de ju panic.
ska iaf testa lite balfrisyrer då med hagel på min salong, spännande!
även grilla på kvällen @ fstan. Myspys :) var ett tag sedan.
what more to tell.. äe inget typ. Min dag har inte varit så händelserik.
Egen hårdvård, Fixat Okke & Alex inför balen och studenten i håret och tränat en stund med becca. that's about it.

just ja, imorgon väntar mig ett stort fett IG. På småföretagande, bokföring. Jävla äckel ämne :) och jag har accepterat det redan nu så inte smällen blir så hård ha ha. Men men, man kan inte vara bäst på allt va ;)
även en pinsam engelska redovisning angående Hollywood. SÅ förberedd.

har dessutom inga bilder o visa er idag pga att jag är på moderns dator. Ellerjo fan, en gammal cypern-bild då jag bara ville hem hem hem för vi fick några extradagar där pga vulkan utbrotten och jag blev helt anti haha. LUSTIGT NOG. Men blev rastlös x 1000 och började väl lessna lite på mammsen & sistah ;) såg iaf självmordsbenägen ut, tyyyyp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0