utmärkt kväll!

hemma från middagen, som förövrigt var jättetrevlig! lägenheten "was to die for" hehe och jättegolligollig hund:D o god mat! 10 poängare kväll typ då ju med andra ord.
dock var det sjukt varmt med alla värmeljus he he.. så när becca o jag kom ut skrek jag "the aaair is so cleaaar" och fan vad kul vi hade där nån minut tills vi båda fick slut på luft och lät sådär nöjda båda två med en utpustning typ, haha!
nu ligger jag i sängen o ser på american pie the wedding, lite rolig faktiskt. Ligger o vilar mitt ben som jag fan måste ha överbelastat av all träning för det typ strålar ut när jag är i vissa lägen o är skitjobbigt. Ändå gick bodypumpen bra idag, men efter vid löpningen, aj.

aja, imorgon väntar en mysig dag med adam!
här är en liten bild på becca emelie o mig för ett tag sen tihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0