torsdag

tre bullar såhär på kvällskvisten med ett glas mjölk, raowr! till halv åtta hos mig dessutom!! världens bästa kvällsprogram.

imorse orkade inte jag med engelskan helt ärligt så jag och adam hade sovmorgon ihop. underbart.
sedan bjöds det på ett gymcirkelpass på malkars på idrotten, det var emma i klassen som höll i det för det var hennes egna lektion. Grymt bra pass! blev swettti

idag har det förresten varit ett riktigt busväder vilket gör en så sjukt opepp till allting. DAMN. Kundpasset idag i skolan var också lite sisådär för först kom in min kund så jag fick ringa o jaga honom, sen fick jag beslutsångest angående ett delprov som man ska göra i maj, o sen fick jag en annan kund än killen som var tänkt och det var ingen superkul behandling. Gillar t.ex. att klippa herrfrisyrer så himla mycket mer än dam.. men visst funkar det med, men när man får göra nåt man tycker är kul känns det alltid mycke bättre med slutresultat o de såklart.
aja :) no complaining, behöver damklipps-kunskaper i framtiden!

imorgon blir det 19års middag för linda på ängö, trevligt! :)


var ingen smickrande ansiktsbild haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0