the day

dålig början på denna dag. Varför är allt så bang bang POW i huvudet ibland och allt bara suger musten ur en och man vill bara krypa ner under täcket och aldrig komma fram igen?
Jo, det är för att alla har dåliga dagar och egna problem eftersom det faktiskt är så att nobody is perfect. Alla har sina hemligheter. Jag har mina.

Men dagen blev bättre. Adam och hans päron ville till hansa osv för att fixa baloutfit och studentoutfit så det gjorde vi! adam hittade kavajbyxor, fluga, skjorta och fiiiiindojor! guuuuud så finig min älskling blev. Längtar nu ännu mer efter the DAY! eller ah, kan egentligen inte längta mer för det finns inte ens på skalan av längtan, likssooooom. Sen åt vi en goodigoodi lunch på "En trappa upp".

efter detta tränade jag och becca tsm. Ett spinning och ett bodypump-pass. Doktiga! men beccis små knän gör ont :/ buh. vila vila...
(hahaha)


nu ser jag jersey shore och varvar ner. Ny dag i skolan imorgon.. asså jag orkar inte alla måsten längre? kan man SNÄLLA få göra det man SJÄLV vill någon jävla gång? jävla fan vad jag desperat skriker efter en förändring här i livet!!!! därför jag ska övertala adam att vi ska ta det där jobbet.. vill tjäna ihop money money så vi kan dra till Nice i sommar, o sthlm o göra massa roligt och möjligtvis DRA far far awayyyyyy.
Typ Norge med becca..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0