tatueringar

förresten är jag grymt sugen på att göra en tatuering!
nu snackar jag inte om någon stor blaffa som jag sedan kommer ångra, utan en söt liten sak. Ex. ett hjärta, mitt namn i nån fin stil eller en betydelsefull mening. Har börjat kolla upp lite fina meningar redan faktiskt, men det ska ju verkligen kännas click click POW när man hittar den rätte meningen. Detta pow:et har inte ännu uppstått.. 

min syrra har fina tatueringar. En stor orkidé (tror jag he he?) i rosa på axeln som är rätt avlång, med en söt liten inspirerande text under. A thing of joy, is a thing of beauty tror jag det står!
Hon har även en stjärna med 6 hörn som representerar oss i familjen, och därunder har hon nu tatuerat in Honor thy father and thy mother. Vilket jag tycker är riktigt fint!
Min bror har också en kom jag på nu.. Det står Abuelo skrivet längst med sidan av magen, fin! Den representerar våran morfar som har haft ett tufft liv.

nu ska jag fan leta vidare asså så jag äntligen kan bli en tatuerings-ägare.. ;)


Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Jättegulligt att du har med mig i texten :) Under min orchide står det " A thing of beauty is a joy forever", de är ifrån en poet som heter John Keats :9 Och min stjärna har inte 6 spetsar utan 5.. :)

2011-03-19 @ 15:37:30
Postat av: Anna

Ögonskuggorna du brukar lägga är så otroligt snygga! Kan du inte visa hur du lägger dem och vad du använder för märke och färger!kram!

2011-03-20 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0