spännande onsdag

svar till hanna: ja in på salongen o boka bara! fråga efter mig, sofie FFFF hihi. finns nämligen fler sofie där. Så kollar damen bakom kassan när jag har lediga tider :) måndag-tisdag. see you :)

hej på er
lång dag idag som vanligt. every day's the same.. looooong. Så nu vet ni att jag är bitter hehe, pga det. OCH pga att adam inte sover hos mig inatt. Men imån är han min igen.
Ska även spela innebandy imån efter skolan med pappsi och innan dess så bjuds det på frisör DM. Ska heja på riktigt mycke på oss larskagg frisörer ;) we're the best you see.
vad mer har hänt denna spännande onsdag?
jo, mamma har bakat sockerkaga. Aldrig fel. Inte den roligaste bakelsen kanske men ah.. kunde ju varit lite mer sting i den gamla hederliga sockerkagan. Agree?

puss på er! nu ska jag titta på den fina brasan pappa tänt, o drömma mig bort.. *dröm dröm* ......drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0