slut på tisdagen

tjalalala
helvete vad mina fötter v to the ä, to the r, to the k, to the e, to the r! (värker)
en hel dag på salongen i converse är väl iiiiinte direkt det mest ergonomiska, och sen spinning på det!
äe, jag kan lova att jag är tacksam över massagen som väntar imorgon. Mina fötter väntar på sitt halleluja-moment.
mamma blev btw jättefin idag med slingningen och toningen efter. Adam blev snygg han med, med det nytrimmade skägget och det ännu kortare håret.

Imorgon är det dags för högskolemässa, men jag tror inte jag hinner med de faktiskt.. tyvärr. De hade varit intressant o gå på ändå. Men man vet aldrig!

Nu ser jag på Desperate Housewives och tar det lugnt helt enkelt. Sköntttttttt, och ovanligt. puss på er!


dagens klädval.
gina jeans
hm linne
carlings skjorta
och converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0