skön torsdag

hejski!
fan vad skön torsdag det varit idag (bara en dag kvar tills helgen!!!! skönt). Efter en liten stund i skolan drog jag hem o åt lunch och sen bara BUMS Sleeping in the soooofa i 2 o en halv timme. Vaknade sedan och mamma frågade om jag ville med o mata fåglarna o gå lite med hunden hihi, klart man vill!



puss på mamma från siggis

nu kom jag nyss hem från innebandy med pappa o vi var bara sex man så vi hade inga avbytare liksom. Trodde vi alla skulle dö, men de gjorde vi inte he he. Var faktiskt inte så farligt som jag trodde de skulle bli.
Nu väntar jag på älskling inne i vardagsrummet med mamma o pappa, tittandes på Indiana Jones.

Bilder på mig från idag!


casual


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0