positiv energi, tack!

jag har kommit fram till att det är så sjukt härligt att jag inte alls fokuserar eller lägger ner energi eller tid på folk som enbart Tar och inte Ger någon energi tillbaka.
Jag har slutat låtsas gilla de människor, som jag faktiskt inte alls känner något för eller passar ihop med. Jag tror det är väldigt viktigt för alla. Att umgås med de man faktiskt tycker om och känner att de ger något tillbaka till en. Folk som snackar skit och pratar bakom folks rygg, är ju ändå inga man vill ha o göra med. Sen vill o kan jag inte påstå att jag är den verbala-ängeln alltid, men inte snackar jag bajs bakom mina äkta vänners ryggar minsann! Mycket viktigt. Jag har även slutat (så gott som) att göra saker som jag inte själv känner för. Tvång och massa måsten funkar inte längre. Ingen kan tvinga mig till någonting. Det är jag som ska må bra i slutändan. (tänk så ni med)
Så tack och hej leverpastej!


nu spänner jag upp de härliga näsborrarna en gång för alla he he

Kommentarer
Postat av: Cornelia

du har så fint hår! be proud;)

2011-03-17 @ 19:05:47
URL: http://gerards.blogg.se/
Postat av: Anonym

nemen tack duuuu!!!:) glad jag blir!

2011-03-19 @ 00:21:33
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0