onsdagen!

okej förlåt, jag har varit dålig med uppdateringen dessa dagarna. Men de är bara för att jag har iphone och då är de så lätt o gå in på allt man behöver via den, o då orkar jag inte starta den bärbara för att typ enbart blogga när jag kommer hem liksom. Men NU SÅ!!!!

idag har varit en lång dag som vanligt. Kl.18.00 närmare bestämt. Men men, jag kommer med större säkerlighet bli någonting här i livet då jag är så van med prestation och tålamod! he he. Får se det så, så jag orkar med.

köpte mig en jacka idag iaf, en vårjacka. Fin/ful/lagom?




jag tycker den är skön&alldaglig men samtidigt lite utstickande med kontrasterna mellan de guldiga knapparna o dragkedjorna till det blå/svarta typ. Den är även lite längre baktill, assss you can see maybe perhaps. Jag Gillar den iaf!
nu ser jag på halv 8 hos mig och väntar på adam. Jag saknar min pojke! visst är det underbart med pojkvänner btw alla ni som det har där ute? en bästa vän samtidigt som sin alllllra käraste, finns inget bättre faktiskt. Att vara singel kan dock vara kul såklart, men i längden.. näe. Nothing for me!
men men, nu ska jag inte vara blödig för kärlek he he, jag ska ist göra min lilla hemläxa. Längesen man hade läxor!!! :o typ kul nu!? DÅ var det ett braaa tag sedan.
(vvissssttt ja faaan.. engelskaläxa tills imorgon. Fuck, i forgot. Inte lika kul med läxor längre.)


Kommentarer
Postat av: hanna

Den va jätte fin ju :D

2011-03-10 @ 14:09:38
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/
Postat av: Alsénnnnnis

Fin jacka, jag har lika dan , nu kan vi vara tvillingar : D

2011-03-10 @ 15:05:08
Postat av: Anonym

ooooh tvilling soffies o annis :D :D

2011-03-10 @ 19:27:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Syster Lina

Jättefining :)

-och jaaa, pojkvänner är bäst<3 Iaf dom som ÄR bäst<3

2011-03-12 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0