maxi, choklad, 2012 & proteinpulver!

nu har vi tjockat i oss choklad o cheeseballs och "sett" på 2012! fan vad vi inte kollat. Vi har bara babblat om massa bajs. Blandannat om proteinpulver som vi nu beställt haha, "tjejigt". Och sen blev det lite debatt om vi skulle beställa skopor också.. sen kom vi på att debatten var rätt onödig då den handlade om 2 kr.
1 krona styck per skopa..

imorgon iaf så ska jag klippa min broder och sedan träna med becca ett bodypump-pass och sedan lira runt på stan litegranna eftersom becca fått sin lön.. kul för henne liksom.. he he..
jag själv har massa utgifter jag ska betala med mitt lilla studiebidrag :)
en jävla horoskopbok (projektarbete) 263 kr
proteinpulver 200 kr
jacka 250 kr
hittills, lär bli fler!!!!!!!!!!!!
sen poff paff är allt slut o en heeeel månad ska man vänta igen. F M L, fuck my life.

aja, bild från 2an på elmias frisörmässa! kan va kul o visa.
träffade famous bobby frisören he he



beccas bday

hahah
4
<3333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0