måndag & bilder sen lördag

uuuuuuusch. Har naturkunskap B prov på onsdag och inte fan har man varit smart och börjat plugga i tid. Jag börjar.. NU? och det är verkligen ballesvårt alltså. Hertz hit o elektromagnetiska vågor dit o där bryts solstrålen i prismat o ackommodation o båggångar betyder detta, myelinskidan är ett sorts fett runt våra.. nånting.
ÄE fan va trist att spendera sin lediga måndag med!
ska dock ta en paus om nån timme och dra ett träningspass och sedan kolla efter ett par nya löpardojjor. Mina nuvarande börjar bli sleeetna och har ingen dämpning kvar och det är ju icke så bra för de små knäna.
Ska även kolla ifall min lilla balklänning kommittttt :D:D:D:D och fixa en fluga i samma färg till adam!

asså nu känner man LÄNGTAN people!!!!!!!!!!!!!!!! till att vinka skolan ett stort fett gooooodbye och börja leva på riktigt! Längtar sjukt mycket till Nice i Frankrike som jag ska till i sommar med, med adam. Två veckor helt för oss själva i värmeeeee.. oh shiet..
Näe, nu måste jag som sagt plugga Nk.

have a great monday!

bilder från i lördags då jag, päronen och siggeson var ute på en promenad på Svinö!

ääääääälskliiiiiiing, så söt!!!!!!!!!!!

pappa letade efter lik, sa han? -_-


och här såg vi en skylt pappa gjort (han har ju en reklamfirma). Ni kan se "skyltreklam" där nere i högra hörnet! lite kul när pappa jämt ska visa sånt haha, han lyser upp som ett litet barn.
"titta titta, ser ni något speciellt med denna vaaaackra skylt? (a)"
man ba jaaajaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0