lite info

världens tjockaste hästman till hår hade min kund idag!! skulle göra slingor på damen med o de var ju en liten "oh crap". men de blev asfint iaf och alla blev nöjda o glada. Avis angående tjockleken också.. damn. men finns ju hårförtjockning om man så skulle veeeela..

nu sitter jag o pluggar nkA samtidigt som jag trycker i mig ett bamseeeeäpple jonnagold/jinagold.. (nåt sånt) och tomtegröööööööt med mjölk. Alltså älska den gröten! året runt.
ska snart iväg på innebandy med pappa.
imorgon, FREDAG! sköööönt.
ska då klippa min syrrras boy och dra till hansa med becca förhoppningsvis!
puss

här bjussar jag på en gammal bild som sören

från 9ans avslutningsmiddag, tema "black and white" som ni ser.


kan bjussa på one more.. "fest" i borgholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0