husvisning och nya skor

hejsanhejsan
här sitter jag och är ful som få


och har precis varit på husvisning här på lindö. Jättefina nybyggda hus så dem kan jag faaaan i mig rekommendera, men bara om ni är ett barn i familjen då de bara fanns två sovrum (ett till päronen o ett till er då). Det var ju det som var lite dåligt nämligen. Men annars var huset fullt av stora upplysta fönster som gjorde huset jätteljust o härligt! och tre våningar, den tredje våningen var skiiiiitfin. Fanns en balkong med stora glasfönster ut till den liksom och högt i tak och en kabin. Ligger på 5 mille typ, men de är de värt.

IAF, nog om det. Började ju låta som en fastighetsmäklare som ville sälja.
köpt nya färgglada vårskor! som kommer vara supersöta till ett par ljusa jeans eller jeansshorts, looki!


ikväll ska jag och becca iaf brumma iväg i pappas till fstan där massa tjejer väntar för partyparty och sen kanske harrys eller palace.. där man kommer in satt säga ;) men vene om jag kommer palla utgång, så blir kanske bara lite roligt hos tilda! hoppas er lördag är bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ligger på 5 mille typ, men de är de värt" - du vet ju inte vad saker och ting är värda mer än skor och byxor för nårra tusenlappar.

2011-03-06 @ 16:49:16
Postat av: Anonym

vart ligger lindö?

2011-03-07 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0